Αναληψη ευθυνης για την επιθεση στις εθνικιστικες εκδοσεις ”Λογχη”

Την Παρασκευή 26 Ιανουαρίου 2018, ομάδα συντροφισσών/ων επιτεθήκαμε στις εθνικιστικές εκδόσεις ”Λόγχη”, στην οδό Πινδάρου 12 στο Κολωνάκι. Η επιλογή του στόχου ήταν συγκεκριμένη, αφού οι εν λόγω εκδόσεις έχουν συναγωνιστικές σχέσεις με τον ”Κύκλο Ιδεάπολις”, εθνικιστική ομάδα από το μπλόκ του οποίου ξεκίνησε η επίθεση στην κατάληψη Libertatia. Οι κοντινοί δεσμοί ανάμεσά τους είναι ορατοί και δημόσια εκτεθειμένοι. Κατά την επίσκεψή μας, προκλήθηκαν φθορές με βαριές και σφυριά στην πόρτα και τους εξωτερικούς τοίχους των εκδόσεων, γράφτηκαν συνθήματα, καταστράφηκαν κάμερες και η τζαμαρία στην είσοδο της πολυκατοικίας που στεγάζει τα φασιστικά αποβράσματα. Επίσης, σπάστηκε αμάξι του Δ.Σ., το οποίο ήταν παρκαρισμένο κοντά, και αποχωρήσαμε συντεταγμένα, φωνάζοντας συνθήματα και πετώντας τρικάκια αντιεθνικού-αντικρατικού περιεχομένου.

Ο ”Κύκλος Ιδεάπολις” ήταν παρών στο συλλαλητήριο της Θεσσαλονίκης, και από αυτούς ξεκίνησε η πρώτη επίθεση στη Libertatia. Στο συλλαλητήριο της 21ης Γενάρη, μαζεύτηκε όλο το ελληνολόι · βίαιοι, οργανωμένοι φασίστες, οικογενειάρχες ελληναράδες, χουντικές γιαγιάδες, πολιτιστικοί σύλλογοι χωριών, αριστεροπατριώτες, όλοι οι εκπρόσωποι του εθνικού κορμού. Αφορμή της εν λόγω μάζωξης αποτελεί η επαναφορά του μακεδονικού ζητήματος στο προσκήνιο. Κόντρα στις αφηγήσεις που νοούν την ελλάδα ως μια μη υπολογίσιμη δύναμη, η οποία εδώ και χρόνια βάλλεται από παντού, εμείς αντιλαμβανόμαστε μια ελλάδα επεκτατική, που τα τελευταία 200 χρόνια στηρίζει τις πολιτικές της σε ”μεγάλες ιδέες” και αλυτρωτισμούς. Με ακριβώς αυτές τις διαθέσεις στον όχλο τούτο, δεν είδαμε κανένα άκρο. Είδαμε τη δύναμη και την ψυχή του ελληνικού φασισμού σε όλη της τη μαζική μετριότητα. Είδαμε την ελληνικότητα να εκφράζεται σε όλο της το μεγαλείο και να διεκδικεί τη διαφύλαξη του ελληνικού προνομίου, όπως αρτιότατα έχει πράξει και θα συνεχίσει να πράττει με ποικίλα μέσα, παράγοντας ρατσισμούς, αντισημιτισμό και πογκρόμ ενάντια σε όποια μειονότητα.

Παρ’ ότι αναγνωρίζουμε τις αποκλίσεις -ως προς τις πρακτικές και την αποτελεσματικότητα- ανάμεσα στα κατακάθια του πατριδόκαυλου βόθρου, δεν μπορούμε να κλείσουμε τα μάτια και να μην αναγνωρίσουμε πως υπήρχε ένα πλήθος που έκανε πλάτες στα σκουπίδια που έριξαν τις μολότοφ στη Libertatia. Το ίδιο πλήθος, φορέας της κουλτούρας της εθνικής λεβεντιάς και υπερηφάνειας, που δίνει το πάτημα στα πιο ”μαχητικά” κομμάτια του ελληνικού φασισμού να κερδίσουν δημόσιο έδαφος και να εδραιώσου μια -εύθραυστη κατά τ’ άλλα- αυτοπεποίθηση στον δρόμο. Το ίδιο πλήθος που τους σιγόνταρε, αυτό τους έδωσε και τη δύναμη να φανούν και να δράσουν, όσο και αν, για θεαματικούς λόγους, προσπάθησαν να διαχωρίσουν τη θέση τους. Έτσι, αδιαφορούμε για το σε ποιους ανήκαν τα χερια που έκαψαν τη Libertatia. Πίσω απ’ τα μπουκάλια και τις φωτοβολίδες, εμείς βλέπουμε τα χέρια και τις συνειδήσεις όλων των άξιων ελληναράδων, των περήφανων πατριωτών, των μίζερων καθημερινών ανθρωπάριων που βρήκαν ευκαιρία να ενώσουν τις φωνές τους για να βροντοφωνάξουν ”κατά τας εντολάς” του εν αποστρατεία στρατηγού Φράγκου Φραγκούλη: ”Ζητω ο ελληνικός στρατός / Ζητω οι ειδικές δυνάμεις”.

Και πέρα από την αγκαλιά των ”φιλήσυχων” πατριωτών, γλυκιά ήταν κι η αγκαλιά των MATάδων, του οπλισμένου κατασταλτικού βραχίονα του κράτους. Για άλλη μια φορα έγιναν εμφανή τα κλειστά ματια του κράτους απέναντι στις φασιστικές επιθέσεις · επιθέσεις που στοχεύουν αναρχικούς-αντιεξουσιαστικούς χώρους και άτομα, επιθέσεις που στοχοποιούν κάθε αντικυρίαρχη οπτική. Κράτος και εθνικισμός αλληλοσυμπληρώνονται. Εναντια στον εσωτερικό εχθρό, τα συμφέροντα είναι κοινά, και προφανώς μια ολοσχερώς καμμένη κατάληψη δε διαφέρει και πολύ από μια κατεδαφισμένη και εκκενωμένη κατάληψη, όπως στην περίπτωση της Τερμίτα, στον Βόλο. Από πλευράς μας, συνδέουμε άρρηκτα το αντιφασιστικό με το αντικρατικό πρόταγμα. Γελάμε με τον αφομοιωμένο αντιφασισμό και τα κλαψουρίσματα για απόδοση κρατικής δικαιοσύνης απέναντι σε τυπάκια, η δράση των οποίων ενισχύει το ίδιο το συλλογικό φαντασιακό που τροφοδοτεί και βρίσκεται πίσω απ’ την επικαλούμενη αυτή δικαιοσύνη. Δεν περιμένουμε καταδίκες φασιστών, επιδιώκουμε άμεσα και μαχητικά το τσάκισμά τους.

Μετά τα γεγονότα της Κυριακής, ο οργανωμένος ελληνικός φασισμός αναθάρρησε, θεωρώντας πως ξανακέρδισε την ισχύ να επιβάλλεται στη μάχη για τον δημόσιο χώρο. Σε μας εναποτίθεται το βάρος της αποδείξεως του αντιθέτου. Να θρυμματίσουμε στην πράξη τις ελπίδες τους για ανάδυση στον δρόμο. Αυτός ανήκει στα κατειλημμένα κτήριά μας, στις συγκρούσεις, τις συγκεντρώσεις και τις πορείες μας, στις αφίσες και τα αυτοκόλλητά μας, στις εαυτές και τους εαυτούς μας. Καλούμε όλες τις συντρόφισσες και τους συντρόφους μας σε αντιφασιστική επαγρύπνηση στις επικείμενες συγκεντρώσεις για το μακεδονικό. Ο δρόμος ανήκει σε μας, να το αποδείξουμε.

Δύναμη στα 5 διωκόμενα συντροφια απ’ την αντιφασιστική πορεία της Δευτέρας 22 Γενάρη. Έμπρακτη αλληλεγγύη στη Libertatia, στην Τερμίτα, και τον EKX Σχολείο.

 

ΕΛΛΗΝΕΣ, ΕΡΧΟΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΑΣ

 

Η ΕΛΛΑΔΑ ΝΑ ΠΕΘΑΝΕΙ, ΝΑ ΖΗΣΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ

ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ, ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ ΚΙ Η ΠΑΤΡΙΣ

 

Ανθελληνική Επίθεση

 

Y.Γ.: Δε θα μπορούσαμε να μην κάνουμε ειδική μνεία στα οπαδικά σκουπίδια, τα οποία ξεπλένουν τα φασιστοειδή που καλύπτονται πίσω απ’ τους ποδοσφαιρικούς συλλόγους. Η ”ΑEKάρα”, που κατά τ’ αλλα σημαίνει ”προσφυγιά”, έκλεισε την κατάληψη Στρούγκα στη Νέα Φιλαδέλφεια, και οι χουλιγκάνοι της βρέθηκαν απέναντι από αναρχικές και αντιεξουσιαστές αρκετές φορες, υπηρετώντας πιστά τα επιχειρηματικά συμφέροντα του Μελισσανίδη. Έτσι και οι οπαδοί του ΠΑΟΚ, μετά από τη συμπλοκή με σώμα ατόμων πακιστανικής καταγωγής στην Αθήνα, βρέθηκαν τώρα στη Θεσσαλονίκη για να συμμετάσχουν στην πυρπόληση αναρχικής κατάληψης, και να σταθούν ενεργά στον προμαχώνα του εθνικιστικού βούρκου (όπως αποδεικνύουν και video στα οποία φαίνονται ξεκάθαρα άτομα να φορούν ρούχα με διακριτικά του συγκεκριμένου συλλόγου, ενώ ακούγονται και ανάλογα οπαδικά συνθήματα). Σκατά στους οπαδούς. Και, πρωτίστως, σκατά στους χρήσιμους ηλίθιους που μόνο ευκαιριακά θυμούνται καμιά φορά πως εναντιώνονται στους φασίστες, κυρίως ξέχωρα απ τις στιγμές κατά τις οποίες ανενδοίαστα συνυπάρχουν και πανηγυρίζουν μαζί τους στις κερκίδες. Τα αστεία και η ανοχή τελείωσαν.

 

Πηγή: AthensIndymedia

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

css.php